čtvrtek 27. dubna 2017

HACKING MULTITOOLŮ

Už jste slyšeli o pojmu HACKING? Co se týče oblasti IT tak určitě. Ale co je to vlastně HACKED MULTITOOL? Hacknutej multitool (dále jen MT) je prostě upravený MT dle přání a preferencí daného uživatele. Většinou si takovou upravu provádí zkušení uživatele, kteří i slušnou zabobu MT tj. zásobu dílů ke stavbě.
I ja jsem si hacknul jednoho Leathermana. Tedy dovolte, abych Vám představil projekt BUREMAN WAVEBAR! :-)
Základem, jak již název napovídá, posloužil Wave. Ale z původních nástrojů zůstal jen držák vyměnných bitů, velký plochý šroubovák, pilka a pilník. 
Klestě byly použity z Rebara. Což jsou dle mého subjektivního názoru ty nelepší leathermaní kleště v kategorii Full-size. 
Kleště však musely dostát jistých úprav. Hrany byly zaobleny, aby nenarážely do krajních nástrojů. Pro elektrářské práce jsou touto úpravou lépe využitelné jako očkovací kleště. Vlastně se mi takhle libí víc než originál. Dále byl použit masivní křížový šroubovák z Rebaru. Ten je prostě opět v kategorii Full-size nepřekonatelný! A poslední rebarovský instrument je bodlo. To jsem ale na brusce přišpičatil. Tento tvar se mi zamlouvá opět více než originál a úpravou se udělal prostor pro transplantované kleště. Poslední úpravou byla výměna čepelí nožů z Charge ALX. Hlavní čepel je tedy z 154CM. Tuhle ocel osobně u MTu preferuji před prémiové S30V. A zubatá čepelka má nyní navíc oproti původní waveovské řezací háček.

WAVEBAR jsem poskládal takto, aby mi sloužil jako pracovní MT, tudíž jsem se snažil použít masivní nástroje. Rovněž jsem se ale nechtěl zbavit možnosti použití výměnných bitu a dalšího příslušenství použitelného s bit holderem. Tento setup se mi nesčetněkrát osvědčil a WAVEBAR už si svoje odmakal a ještě toho odmaká, protože je takřka nezničitelný.
Někdo by mohl namítnout, že jsem zničil Wave, protože jsem ho zbavil třeba nůžek, pak tedy vězte, ze u sebe nosím vždy jako doplněk Micru, Style, Squirt nebo něco malého s nůžkami. Tudíž mi nůžky nechybí. Navíc je tento MT (jak jsem nastínil výše) poskládaný jako dělník a ne jako manikúra pro metrosexuály!!! :-D

Žádné komentáře: